Pages

Saturday, February 20, 2010

tanpa mu siapalah aku

Tanpa Mu Siapalah Aku
Without you
Im nobody
Tanpa Mu
Aku tiada sapa
Aku sgt kerdil Aku insan Hina
Lebih kerdil dari semut
Keredhanmu membuatkan aku tidak akan terus menjadi hina
Betapa besarnya Kuasa Mu
Membuatkan ku takut
Takut dengan keagonganmu
Nur Mu kuperlukannya
Subahanallah
Tanpanya Aku Gelap tanpa Cahaya
Hati Resah Gelisah
Memikirkan perihal hidup di dunia
perihal masa akan datang
perihal rezeki yg ada
membuatkan bingung
Dengan Nur Mu
Aku Bersinar sedikit demi sedikit
Ya Allah bantulah hambamu ini
Yang amat perlukan bantuanMu
Berikanlah aku cinta yg suci cinta yg berlandaskan lillahitalla dan bukan kerana kesian mahupun terpaksa cinta yg luhur dan ikhlas dan murni semata2 kerana mu Ya Allah mudahkan lah uruskan berkati lah kehidupan ku
Berikanlah kasih sayangmu....Kasih sayangMu mmg sering wujud, cuma aku lupa dan engkar
ampunkan Aku
Aku perlukan Redha Mu
Nur Mu
Subhanallah
Lahaulawalaquawataillabillahilazim
Laillahaillaantasubhanakainnikuntuminalzalimin
Ameen
Mereka dalam keadaan gembira disebabkan karunia Allah yang diberikan-Nya kepada mereka, dan mereka bergirang hati terhadap orang-orang yang masih tinggal di belakang yang belum menyusul mereka, bahwa tidak ada kekhawatiran terhadap mereka dan tidak (pula) mereka bersedih hati. Al-i'Imran :: 170

0 comments:

Post a Comment